متن آهنگ های عشقولانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 847
نویسنده : نوری

یکی بود یکی نبود

یکی بود که یه روزی ، من و دوست داشت حالا رفته
یکی نبود بدونه ، بی خبر اون کجا رفته
همه ی قصه این بود ، چقد آسون چقد زود
یکی قلبت رو برده ، سرمون چی آورده

از دسته تو دلگیرم از قصه ی تو سیرم
دیوونه شدم بی خونه شدم از دسته تو میمیرم
این قصه ی ما دوتاست میبینی چقد کوتاست
تقصیر توئه اشکه تو چشام دیوونه ی بی احساس

یکی بود که از امروز، شده عکس تو اتاقم
یکی نبود بدونه ، نمیاد دیگه سراغم
چقد این قصه تلخه ، بخدا اشتباهه
تو چکار کردی با این ، دلی که بی گناهه

از دسته تو دلگیرم از قصه ی تو سیرم
دیوونه شدم بی خونه شدم از دسته تو میمیرم
این قصه ی ما دوتاست میبینی چقد کوتاست
تقصیر توئه اشکه تو چشام دیوونه ی بی احساس

باید کاری کنی

دلم تنگه مثه ابرای تیره
تو یه حسی مثه زندون اسیره
تو از احساس من چیزی نمیدونی
که داری بیخودی من و می رجونی

یه امشب جای من باش جای اونی که چشماش
به در خشک شد ولی عشقش نیمومد
یه امشب همسفر باش مثه من در به در باش
جای اون که به دنیا پشته پا زد

باید کاری کنی آروم بگیرم
باید یک لحظه دستات و بگیرم
باید برگردی امشب باز به این خونه
باید این لحظه ها یادت بمونه

یه امشب ماله من باش ماله مردی که دستاش
به جز دسته تو همراهی نداره
بزار یادت بیارم چجوری بی قرارم
دله من غیر تو راهی نداره

من از تو یاد گرفتم تمامه زندیگیمو
حالا با کی بگم این قصه ی وابستگیمو؟
رو دوشه کی بزارم یه دنیا خستگیمو؟
باید کاری کنی تو که باز مثله قدیما
به هم خیره بشن چشمای خیس و اشکیه ما
همین امشب که تنهام باید برگردی اینجا

باید کاری کنی آروم بگیرم
باید یک لحظه دستات و بگیرم
باید برگردی امشب باز به این خونه
باید این لحظه ها یادت بمونه

یه امشب ماله من باش ماله مردی که دستاش
به جز دسته تو همراهی نداره
بزار یادت بیارم چجوری بی قرارم
دله من غیر تو راهی نداره

 



 

 




:: برچسب‌ها: متن های عاشقانه , عشق , متن آهنگ های عشقولانه ,

مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com